مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-02سياسي

فارس من| پاسخ معاون آموزشی دانشگاه تهران به عدم اجرای بخشنامه آزمون بسندگی زبان


معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره اجرای آزمون بسندگی زبان دانشجویان دکتری، گفت: اجرای مستقیم این آیین نامه مشکلاتی داشت و با مذاکراتی که با وزارت علوم داشتیم و پیش بینی هایی که صورت گرفته امیدواریم تا پایان نیم سال دوم 1402-1401 این دستورالعمل نهایی و اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار لزوم اجرای بخشنامه آزمون بسندگی زبان دانشجویان دکتری شدند.

این کاربران در پویش خود آورده اند: لزوم اجرای بخشنامه شیوه نامه اجرایی احراز بسندگی زبان خارجی برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی به شماره 21299330 مورخ 7 دی 1401 ابلاغ شده از سوی وزارت علوم به دانشگاه های سراسر کشور.

متأسفانه برخی از دانشگاه ها به ویژه دانشگاه سطح یک کشور نظیر دانشگاه تهران هنوز این بخشنامه را اجرا نکردند یا اینکه درصدد اصلاح، تفسیر به رأی و حتی دور زدن آن هستند.

در حالی که مطابق این بخشنامه دانشگاه ها حق تفسیر آن را ندارند و تنها تفسیرکننده آن معاونت آموزشی وزارت علوم است.

امید است در پرتوی مساعت مدیران دانشگاه ها این بخشنامه زودتر اجرا شود تا در صرفه جویی وقت و جوانی دانشجویان دکتری و کم کردن استرس های تحصیل در مقطع دکتری نقش بسزایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پاسخ معاون آموزشی دانشگاه تهران به عدم اجرای بخشنامه آزمون بسندگی زبان

فارس من| پاسخ معاون آموزشی دانشگاه تهران به عدم اجرای بخشنامه آزمون بسندگی زبان